Početna Česta pitanja

Česta pitanja

1. Kako kupovati?

1. Odaberite proizvod koji vam se sviđa

2. Kliknite na gumb "Dodaj u košaricu". Pojavit će se prozor koji potvrđuje da je proizvod dodan u košaricu.

3. Nakon toga, odabirom gumba:

"Nastavi kupovati" možete nastaviti kupovati ostale proizvode

"Pregled košarice" možete dobiti uvid u popis odabranih artikala

"Dovrši kupovinu" možete dovršiti kupovinu

2. Trebam li se registrirati da bih mogao kupovati?

Da bi kupili odabrani proizvod nije se potrebno registrirati. Možete kupovati kao gost i samo ispuniti podatke za dostavu. No odlučite li se registrirati, moći ćete brže i lakše kupovati, pratiti stanje svojih narudžbi te steći mnoge pogodnosti.

3. Kako se registirati?

Registirati se možete odmah na početnoj stranici. Potražite Registraciju u desnom kutu zaglavlja stranice.

A možete se registrirati i tijekom završetka kupovine.

4. Što ako zaboravim lozinku?

Ako ste zaboravili lozinku, možete zatražiti novu prilikom prijave. Upišite vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali i kroz par minuta bi na vaš e-mail trebao stići link. Kliknete na njega i poslat će vam se nova lozinka.

5. Na koje načine mogu platiti?

Proizvode možete platiti e-bankingom, općom uplatom, pouzećem i kreditnim karticama (Maestro, MasterCard, Visa, AmericanExpress).

Ako plaćate kredinom karticom, općom uplatom ili e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci ojom se potvrđuje da je kupovina završena.

6. U kojem roku isporučujemo robu?

Robu za koju je kupac izvršio plaćanje, isporučujemo u roku do 72 sata.

7. Tko snosi troškove dostave?

Dostava je besplatna ukoliko je vrijednost kupljenjih proizvoda iznad 60,00KM. Ukoliko je vrijednost manja od 60,00 KM kupac plaća brzu poštu u vrijednosti od 9,00 KM

8. Što ako proizvod ima grešku?

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail  info@silktradeshop.ba sa naznakom reklamacija.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Newsletter
Prijavite se i prilikom prve kupovine dobivate poklon